glowna O klubie

Eko-Kapio

Radio Sar

Relacje z imprez
Spacerek Umiarkowanie Ekstremalny (w Granicach Prawa)
termin: 7.X.2006
sezon: Jesień 2006
1159915201
Autor tekstu: Tomasz Marek Karol hr. Larczyński
Autor zdjęć: Adam Piotrowski i Tomasz Larczyński

Spacerek, jak sama nazwa wskazuje, był może niezbyt długi, ale za to bardzo intensywny. Pod Hutą Górną odkopaliśmy dogorywający cmentarzyk ewangelicki; budujący był wszakże fakt, iż widac było na nagrobkach trochę świeżych zniczy. Potem szwędaliśmy się piękną, złotą doliną Reknicy, w Marszewie wyłapując szarżującego z naprzeciwka Adama - i tak doszło do spojenia trasy pieszej z rowerową, uwiecznionego zdjęciem pod szachulcowym kościółkiem z XVIII wieku. Potem Adam pojechał do Wejherowa, zaś my zstąpiliśmy w otchłanie Jaru Reknicy. Ambitny zamiar przejścia całego zostawiliśmy sobie na inną okazję - totalne bezdroże, bagno, drapanie się przez moczary i po pionowych ścianach wąwozu, podciętych licznymi, świeżymi osuwiskami. Ale i tak ponad połowę zaliczyliśmy, tyle że trochę nas wystraszyło spodziewane załamanie pogody, które w tych okolicznościach nie byłoby zbyt miłe Tak więc wspięliśmy się na zbocze północne i łagodnym łukiem zlądowaliśmy w Łapinie.
zdj1
Remontowana plebania w Czapelsku
zdj2
Proboszcz z Czapelska
zdj3
Pod kościołem w Czapelsku o od lewej Rycerz Blizbor z Zielonego Lasu, jego Agata, Katka, rower i jego Adam
zdj4
Rez. "Jar Reknicy"
zdj8
Podliczenie trasy OTP
Trasa: Przystanek PKS Pomlewo - Huta Górna - Huta Dolna - Marszewo - Czapelsko - rez. "Jar Reknicy" - Rolskład